Thursday 14 September 2006

Kasihannnnn!!

conversation aku ngan mamat vendor dari india nih ...

+ oklah, its time to go home
- its still early

+ yup, i need to fetch my kid and after that going to see my friends while waiting for my husband.
- meeting friends again?

+ Yup, anything wrong with it?
- Nope, nothing wrong, u seem to have lotsa friends.

+ You're teasing me
- No i'm not. I'm envying ur lifestyle

+ ha? why is that?
- yeah, u go back to hometown every month, family gatherings, and meeting friends like twice a month, i remember u said u had a gath last week, and again tonight?

+ Hahahaha .... that's normal .. family and friends, nothing to be envied
- not me, my life is only about work


blablablaaaa ...

kosser aku ada orang envy ngan life aku yg pada aku ala2 membosankan ni ... so aku patutnyer bersyukur la kan? ada orang yang lebih bosan daripada aku ... kesiannnn...

12 comments:

  1. Hahahhaha betul tu, kena sentiasa bersyukur, aku ada masa2 rasa bosan giler.. some other days i felt okay..

    ReplyDelete
  2. hahahahhaha... aku selalu rasa bosan idup aku ni.. tapi aku leh imagine orang yg merantau. bosan tahap cipan bila bosan tu!

    ReplyDelete
  3. Anonymous11:21 am

    Aku pon sama...kekadang bosan kekadang ok...hhehehhehe

    ReplyDelete
  4. Kita mudah rasa bosan mungkin sebab kita selalu buat perkara yang sama...Isnin hingga Jumaat rutin sama saja dari celek mata sampai tido.Weeksends pun gitu.
    Hemmm...Auntie pun bosan memanjang....:-(

    ReplyDelete
  5. Kita mudah rasa bosan mungkin sebab kita selalu buat perkara yang sama...Isnin hingga Jumaat rutin sama saja dari celek mata sampai tido.Weeksends pun gitu.
    Hemmm...Auntie pun bosan memanjang....:-(

    ReplyDelete
  6. kesian mamat tu...awat dia tak cari GF bleh pi kuar tenet dgn GF kalau boring2 :)

    ReplyDelete
  7. Alin,
    mamat tuh dah kawen hehehe ..

    ReplyDelete
  8. erk...dah kawin pun boring lagi ka? isk isk isk apa la mamat tu...

    ReplyDelete
  9. bergembiralah selagi kita masih diberi kesempatan...hahaha apa aku ckp ni skema jekk..

    vendor ko tu hidup utk kerja...nak wat camna dia yg pilih life cam tu...
    tapi ada masanya aku bosan gak dgn my life..rutin yg sama hari2...now sejak dua menjak rutin yg sama gak bila weekend...

    ReplyDelete
  10. hehehehe...ape hal ler india tu ekk, suruh dia balik india...kekekek

    ReplyDelete
  11. fara...aku pun bosan gak...aku pun teruja ngan life ko sempat lagik jumpa kawan2 ari2 biasa ni...aku last week sampai pakat ambik A/L la ngan kawan2 gara2 nak gi RedBox...hahahahahaha

    ReplyDelete
  12. huhu..kite patut bersyukur dgn ape yg kite ade..hehehehe

    ReplyDelete

Popular Posts