Tuesday 22 August 2006

Entry menggelabah!

gelabah ler jugak, puasa dah nak dekat??????? OK, aku tau, aku patutnya lebih gelabah sebab ada sehari dua (ke tiga? empat?) hari aku lom ganti ... nih dah kira minit2 kecederaan ni ... aduh!!! apsal laaa malas sgt aku ni ..Ok, insya Allah by next week dah completed.

Apa lagi? oh ye, aku gelabah sebab lom beli kain utk dibuat baju raya. Ada ke lagi orang terima tempahan menjahit eh? kalau ada, sure yang mahal2 tu kan? aduduhhhh!!! mintak2 lah akak kat shah Alam tu still accept kain aku. maklum ler, last year bukan main dia reserve kan aku, last2 aku x buat ngan dia sebab aku beli baju dah siap ...

this year, takmo lah beli baju dah siap. Memang baju dh siap lebih murah, tapi tu ler ... tau jek la badan aku ni, manalah ada baju ready made yg seswei ... kalau beso, sure panjang, kalau pendek, sure kecik ... bosan! tak der ke yang pendek dan beso??? ceh!

10 comments:

  1. kat sini depa terima lagi :)

    ReplyDelete
  2. Anonymous4:09 pm

    kalau tempah baju awal.. siap awal..kalau siap awal nanti terpakai awal sebelum bulan syawal..

    lis..

    ReplyDelete
  3. Anonymous4:34 pm

    Don't be khuatir,....sempat laginye tu...posa pon belum lagi...yang penting beli kain cecepat and hanto kat tukang menjahit...tak pon pakai je baju raya taun lepas...hehehhe...peace!!....

    Zure

    ReplyDelete
  4. aku pun dah siap baju raya..belum ambik je lagi

    ReplyDelete
  5. Anonymous7:46 pm

    sorry terpos dua pulak

    ReplyDelete
  6. nak aku teman shopping ke? muahahaha..

    ReplyDelete
  7. alin, sini pun rasanya ada yg terima, tapi tu ler, takut tak sedap dipakai

    Lis, aku mmg camtu hahahaha!!!

    Zure, baju raya tahun lepasssss??? adoi x glemernyer hahahaha!!

    Royce, senang hati je kalau dh settle kan?

    Angah, ko lewat offer diri ler .. dh tershopping plak semalam wakakaka!

    ReplyDelete
  8. Kuih raya lak camne? Nak order ngan aku no problem..hehehe

    ReplyDelete
  9. ha sudah..jangan tak berbaju raya dah aar....mueheheh...
    puasa sempat ganti lagi tuh....cepat..cepat...

    ReplyDelete
  10. Adoq: ko jual kuih apa adoq?? promo le kat blog!

    Puterisatu: Insya Allah tgh mengah2 kejar le nih huhuu

    ReplyDelete

Popular Posts