Tuesday 13 June 2006

Thank You notes

Terima kasih aku ucapkan kepada semua yang me'wish' aku .. :D seronok betul aku bila dapat sms bertalu2 wish aku .. ala, bila lagi la nk dapat sms bertalu2 kan .. kalau tak time nak raya, time nih je la kan .. dulu, masa zaman aku bercintun2, sms nih lom glemer sgt .. so idak ler aku ada istilah cinta sms hehehe ...

Ramai gak tanya aku, dapat apa besday .. and aku dengan senang hati jek, kata tak de apa2 hadiah... itu kalau hadiah itu berupa hartabenda, mmg tak de lah, and kalau hadiah itu berupa hartabenda yg aku dapat pada hari itu, memang tak de lah ... aku andaikan hadiah2 aku dah dapat terdahulu dah ... byk per aku dapat apa yg aku nak, cuma bukan di hari jadi ... so no hal lah pada aku ..

cuma hari jadi nih aku bersyukur sebab aku ada sebuah keluarga (yang bahagia) .. walaupun belum 100% lengkap, tapi aku dah kira lengkap lah tu ... :-) and aku harap, aku dipanjangkan umur lah untuk melengkapkan kehidupan sepertimana yang aku idamkan ... So, doa2 korang yang wish aku, itulah hadiah paling berharga ye ... doa korang supaya aku panjang umur, murah rezeki, betul2 bermakna tau .. AMIN!!! bukan setiap hari kan ada org2 baik hati nak doakan aku kan? so, untuk itu, aku seronok setiap kali besday aku datang!!!!

Plan nak ke Cameron cancelled sebab MIL gi umrah on the same day. Tapi, mmg ada hikmahnya tak ke Cameron, sebab, Lydia demam .. kalau ke Cameron pun sure tak happy sbb Lydia tak sihat .. kat KLIA pun muntah2, and semalam aku ambil EL sebab Lydia still lemah .. today dia dah ok sikit, tinggal selsema badan dah tak panas ...

Itu saje update dari aku .. sekian ..

4 comments:

  1. betul tu fara.. doa tulah yang terbaik rasanya, especially from those yang ikhlas..

    hope you've had a great one!!

    ReplyDelete
  2. all the best in the coming years for u and ur family

    ReplyDelete
  3. Fara

    in life we never come near to completeness and we rather compliment each other to make things work for in ourlives

    ReplyDelete
  4. By the way

    Semoga anak ko dah sembuh dah ari nih

    ReplyDelete

Popular Posts