Thursday 8 June 2006

Semalam Yang Hangat

Dah lama betul tak round2 KLCC. Nama je office aku nih kat area2 sini, tapi tak dernya aku nak ke situ unless ada betul2 penting. And kebetulan pulak, semalam kan ke anniversary aku .. apalah salahnya kalau aku belanja diri sendiri kan? - ops, jgn plak korang kata aku merajuk ke apa sampai nak belanja diri sendiri .. saja la kan? aku plan cuti2 ngan hubby and Lydia weekend ni sebenarnya, nak gi cameron, sejuk sket, best! hahaha ..

tapi, tapi, tapi dan tapi .... kita hanya merancang, tuhan yang menentukan .. sememangnya aku tak boleh sangkal kata-kata tu .. Actually, 11th nanti, besday aku (hint ni ... hint tapi direct, boleh? Advance direct hint lagi .. peace!) So kitorang dah plan, anniversary takyah lah cuti2 segala, cool aje lah .. elehhh nk celebrate gempak2 pun tak guna kalau dalam hati tak de chinta kan? .. so, aku nih celebrate yang sedang-sedang saja ..tapi dalam hati ada chinta beb... chintaku sedalam lautan yang paling dalam (jgn tanya aku laut mana, aku taktau) peh! kencang betul bahasa, karatsss gituh ... so, memandangkan birthday aku weekend nya plak (thats why i loveeeee June sooo much!) .. so mmg dh booking nk naik cameron lah .. then last minute, kena kansel plak sbb MIL yang patutnya terbang umrah awal May, kena postponed, to .... this Sunday!!!! adoiiii ... takkan la aku nak sampai hati giler buat dek pegi jek cameron tu kan? tak berhati perut dan tak pandai mengampu langsung lah tu kalau aku buat camtu ... so cancel! celebrate kat KLIA aje lah .. layannnn...

So berbalik ke cerita semalam .... aku gi klcc pun sbb kebetulan, semalam pun birthday member aku, fara jugak nama dia .. kawan masa kat kolej, so disbbkan nama pun sama, birthday pun sama2 June, aku salu panggil dia twin jek (walaupun dr segi rupa paras, haruslah dia cun banyk dr aku, (aku cun sikit, ok la tu kan? cun jugak - wekk!!!). Masa kat kolej dulu, b'day kitorang salu tiup kek share2 .. 2-in-1 gitu partynya .. skang nih pun sama jugak lagi, Tapi, instead of 2-in-1, skang nih all-in-1 kot hahaha .. maklum la semua bz ngan hal masing2 ...

Borak2, makan2 .. and member aku plak br beli kamera, sabar jek la cek mek tuh, terpaksa lah kitorang bergambar2 pose ala2 tourist kat klcc tuh u ols!! kosser noks! siap mintak sorang nyonya snapkan, and masa nk snap tuh dia siap letak camera kat mata as if itu bukan digicam..puaslah kitorang sexplain kat dia plak adoiii ... sakan gelak kitorang u ols!

Then what? tgk jam dah nak kul 2, tapi aku nk gi kinokuniya, igtkan nk beli buku the undomestic goddess dekat situ, tapi bapak mahalnya .. baik aku gi MPH, ada diskaun 20% sampai 18 june nih ... daripada 35 dapatlah 28 .. better lah kan?

Ingatkan nak beli kasut, pun tak jadi .. so last2 balik tangan kosong jea ... selamatttt duit!

6 comments:

  1. hepi b'day fara :) selamat dunia akhirat insyaAllah

    ReplyDelete
  2. Anonymous4:31 pm

    thanks alin dan Lord ... :-)

    Fara

    ReplyDelete
  3. kau dah dapat wish aku, kan? :)

    ReplyDelete
  4. Happy Belated birthdayyyy....aku jenguk dalam friendster tapi lom tiba masanye...tengok2 dah terbelated....Happy Belated skali lagikkk

    ReplyDelete
  5. selamat hari jadi yang ke entah berapa puloh :-)

    ReplyDelete

Popular Posts