Monday 5 June 2006

Kisah Anne Turun KL

Mentang-mentang hubby bagi green light nak bergebang dengan geng2 tag, aku borak soksek soksek dah sampai kul 11.00 kat Bora tuh. Mana tak, baru soksek sikit, layannnn live band plak ..lagu plak memang almost semua lagu favorite yang keluar ..so have to stop chatting, layann nyanyi sekali ... nasib baik la kira mcm girls nite out gitu .. and nasib baik bukan aku jek bini orang okayy .. anne dengan arc pun ada, anne bawak harith yang comel ittew ..yang begitu comel masa menangis sampai keluar air mata sebab..nak bayar!, boleh?? awal2 lom order food dah nak bayar sampai nangis2 ..lepas dah bayar sepotong cheese cake (yang sangat sedap) .. baru dia ok .. fuhh lega je aku tengok Anne bila harith dah ok tak nangis-nangis .. barulah mama dia bersoksek2 sambil dok perati Harith yang dah mula dengan pelbagai aksi.

Aku sebenarnya suka makan tomyam kalau kat Bora tu, tapi last nite tak plak mengorder tomyam sebab ala2 nak makan sizzling plak. Lepas tu sampai rumah, nyesal plak .. sabar jer la aku nih .. cikkak Bilal Limah Zeta Jones tuh plak, alkisahnya same skul ngan Rizman yang makan kat situ gak ngan Kartina wife dia yang cun tuhh .. haruslah kitorang panggil rizman dok sekali join sembang kat meja kitorang (walaupun sebenarnya yang sembang dorang berdua, yg lain ala2 tumpang sekaki amik gambo, bleh???) anne la paling seronok tu sebab baru kutahu dia peminat rizman..ngeh ngeh ngeh!! TREACE anne, TREACE!!! hahaha boleh gitu? mula2 dok ber peace peace gitu, lepas tuh, datang anak anne si Harith, dia bantai tunjuk 3 jari, ibu jari, jari telunjuk ngan jari hantu, cakap TREACE!!!! (agaknya three ssss!!! kot) so haruslah kitorang sumer pun dan dan tuh nak sebut treace .. maka agaknyer terkuburlah tag line puteri ..peace! hahaha ..

oh, Puteri yang mula2 plan nk datang, tak jadik muncul kerana di saat2 akhir kena menjalankan tugas kat Yogjakarta ..mudahan selamat kamu yach!!! CikPuanLady Arc, merangkap permaisuri Lord Budak tu plak, saat2 akhir gitu dia baru nak menampakkan dirinya .. tapi still, surelah bertambah meriahzzz gitu .. dengan jelingan2 dari meja sebelah oleh mata2 keranjang yang mula2 curik2 pandang kat anne dan angah (ke kat arc???) tapi lama2 tak der curi2 plak, pandang secara terang-terangan okayy... ngeh ngeh ngeh.. ntah2 tuh Rojak kot?? hahahaha mana lah tahu sekodeng kehkehkeh!! sesuatuhsss la hehehe..

Memang meriah lah walaupun 6 orang pompuan aje ada .. Best sebab first time jumpa Lis dengan Anne. tu yang x sedar2 gitu dah kul 11 ... kenalah berangkat pulangzzz ... Angah la aku sayang sekali, dah la dengan jammed tahap dewa dia gi amik aku kat opis, bwk gi umah dia lepak2 sat before gi kat Bora tuh ... and paling mengharukan, sanggup pulak dia hantar aku balik, Klang okayyy .. tabik spring aku kat minah nih dengan teman tapi mesra dia yang klassik ituu... Gambo2 yg best actually rasanya kat camera dorang lah..yg pose sakan ngan artis ngalahkan artis tuh pun, kat kamera angah kot .. oklah... rasanya dah tercover sumer kot ... daa!! Posted by Picasa

2 comments:

  1. Anonymous8:51 am

    fara,
    ke ke ke sekali sekala dpt green lite apa salahnya berlama-lama...

    ~alinlai~

    ReplyDelete
  2. Anonymous8:20 am

    Bila le aku nak join...sesi menebeng dgn taggers Joe ni..ek..

    ReplyDelete

Popular Posts