Tuesday 5 April 2005

Semalam

Hari ni, saya nak becerita pasal semalam. Kalau anda baca hari ni, maka memang semalam la yang saya ceritakan, tapi kalau anda membaca pada hari esok, maka semalam dah jadi kemarin, sebab hari ini dah jadi semalam dan esok dah jadi hari ini....haaa..macam mana tu? apa-apa laaaa...semalam? Semalam sebenarnya tak ada lah lebih istimewa daripada hari-hari yang lain..hari-hari saya semua istimewa, mungkin semalam lebih istimewa sebab, semalam terpilih untuk masuk ke blog saya hari ini...???**&%%$$!@@..

Apa terjadi pada semalam saya? ada cerita menarik ke pasal semalam saya? kata orang, jangan toleh ke belakang kalau nak maju, tapi kenapa belajar sejarah kat sekolah kalau tak boleh menoleh ke belakang? haa.. macam mana tu? Betul ke semalam menentukan hari ini dan esok pun ditentukan oleh semalam..

Semalam:-
bangun-urusan rumahtangga-hantar adik-hubby hantar puteri-ke office-call doctor-ambil injection for family planning-tengok2 album doctor-hubby offer line 012 murah-balik kul 6.30-jumpa hubby kat traffic light-sama2 ambik puteri-balik-urusan rumahtangga.

itu saja pun.

No comments:

Post a Comment

Popular Posts