Friday 2 February 2018

Kulit jadi 10 tahun lebih muda dengan YOUTH® - Latest in my wishlist

Wanita mana lah yang tak nak kulit flawless kan.. walaupun saya ni kategori yang tak begitu obses dengan penampilan sangat, tipu lah pulak kalau tak nak kulit yang sihat kan? bila sikat dan cantik, kulit kita jugak.. huhu..

Frankly speaking dah lama saya tak amalkan apa2 skin care kat muka saya ni.. serius tatau nak piih produk. Lagi pulak lately banyak produk yang susah dipercayai keselamatannya kan.. so mmg kulit saya ni cuci ngan air jek tanpa sebarang pencuci muka huhu.. bayangkan le betapa teruknya kan.. 

So bila Shaklee keluarkan skincare YOUTH® ni.. hmmmmm saya terfikir lah jugak.. kalau Shaklee yang produce, memang saya yakin dengan keselamatannya. So memang masuk dalam wishlist saya terus. 

Di US, produk YOUTH® telahpun dilancar dan dipasarkan pada bulan Ogos 2017. Orang pertama yang telah menjadi ujikaji produk YOUTH® adalah Ms.Sloan Barnett, isteri kepada pemilik Shaklee Corporation sendiri, Mr. Roget Barnett. Cayalah! bukan sembarangan dan main petik je memana model kan...

InshaaAllah di Malaysia, Mac 2018 ni YOUTH® akan launch untuk semua orang membeli. tapi beli lah melalui distributor yang sah dan betul tau!.. jangan sembarangan jek. 

Kalau nak bertanya lanjut atau order dari saya, mcm biasa, Whatsapp sahaja ke 019-2390107 (Fara) ye.. 

Meh baca maklumat lanjut tentang YOUTH® di bawah ni... 



No comments:

Post a Comment

Popular Posts