Masih diberi peluang dan ruang untuk menuntut ilmu hujung minggu... Untuk anak2 dan untuk diri sendiri jugak.. Kelas arab sabtu pagi 2 jam jek 9 to 11 AM.. refresher .. tetap jugak tak boleh nk bercakap bahasa arab sebab tak tambah mufrodat baru... dari segi nahu, inshaaAllah dapat la tangkap sikit2 based on previous kelas..
dah tulis kat journal handwriting, maka takyah kuulang lagi.. Semoga istiqamah je lah hendaknya..
Kat bawah ni pic sebenar hahahaha!!! malas pulak nak lukis orang lain ramai2.. lukis 3 orang jek...
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Popular Posts
-
EDD aku (based on scan) was supposed to be on May 5th 2018, tapi nothing happened on that day. Monday 7th May aku still gi check up and doc...
-
Ok .. Jom lah aku cerita pasal Lydia yang jadik wakil tadika dia utk pertandingan pantas rumi, atau dalam bahasa inggerisnya, speed reading....
-
Salam semua, jom semua join kegembiraan dgn aku... Yet to see doator to get cnfrmtion but cant wait to share the great news..
No comments:
Post a Comment