Wednesday 9 January 2013

Ringkas dan padat

Hari ni entry pertama saya kat dalam blog 100 patah. Check it out bebeh!!!

blog tu cuma 100 patah je semua entries dia. mmg mencabar. Saya rasa la.. maklum la saya kan jenis yang kalau menulis mesti nak berjela2.. so bila kena shrink mcm tu.. mau tak susah.. rasa mcm baru tulis intro dh nak habis dah word. Hoho. Nak gelak pon kena ikut tempat yg betul.

Which actually applies in our daily life. Muhasabah. Cakap sikit tapi penuh isi dan tak membuang masa dgn kata2 kosong. Saya akui awal2.. itu sangat susah untuk saya. Astaghfirullah..

Tapi.. niat untuk berubah mesti ada. InshaAllah.

Jom tgk entry saya kat sana. I mean.. jom tgk semua entries kat sana .. :)

http://100patah.blogspot.com/2013/01/kemanakah-destinasi-mereka-dan-kita.html

2 comments:

Popular Posts