Monday 15 February 2010

My Spouse - Tag

mcm sweet plak tag dari zatil ni .. so aku pun rasa nak menjawab gak .. thanks zatil!

1. Where did you first meet your hubby/other half and when was it?
1993 - Aku ngan dia dua2 form 4 baru kat sek men. sains johor kluang. Same class tapi dia sangat le pendiam and tak pernah bercakap ngan budak pompuan pun .. tapi aku sedar le kewujudan dia sbb budak2 suka refer kat dia esp. time kelas agama. budak2 pun suka kacau2 dia sbb dia jenis yg bila dikacau tu, senyum je meleret ... little did i know yang dia tu bleh tahan gengster and kaki 'fly'


2. Was it love at first sight?
hmmm tak lah ... just classmate biasa2 jek


3. Who was he/she when you met him/her for the very first time?
classmate yang duduk selang beberapa meja masa form 4.

4. How long did it take him/her to ask you out on a date?
1994 - lepas SPM dia ajak jumpa masa ambik result. tapi time tu aku terlalu frust ngan result aku, terpaksa let him down cewah!! kami postpone dating sampai ler ke tahun 1999 masa kami sama2 frust sbb tak fly dan ke UiTM.. huhuhu

5. The venue of your first date?

Mana eh? Subang Parade rasanya ...


6. How did he/she proposed?
Tak ada la official mcm dalam movie .. cuma rasanya dia bgtau yang mak dia nak jumpa mak aku bawak cincin .. so dia ajak gi pilih cincin ...

7. Recollect a Special Date with your hubby/other half.
12 feb 1999 - declare tepi pagar hostel before dia naik bas nak gi panjat gunung nuang


8. Any changes that he/she asked you to make?
perubahan yang berlaku seiring ngan masa rasanya dah cukup lah .. yang Allah dah tentukan .. bukan aku yang tentukan ...


9. What is it about him/her that you love so much?
dia sangat senang di bawa berbincang. tu sangat penting utk aku.


10. What would you like to change about him/her?
kalau dia berenti merokok 100%, dah cukup bagus ... utk kebaikan dia jugak sbb kami anak beranak sayang kat dia ...


11. You will lose your mind and crack your head when he/she.....
... main games ... grrrrrr!


12. You will smile through your eyes the whole day when he/she..
tolong jaga anak-anak

13. Complete this sentence, "My love towards my hubby/other half is as big as.."
sebesar hati aku lah. ntah ler takde jawapan for that, yang aku tau i cannot imagine living without him.




Ok, now i would like to read from:-

Soul,
Mauze,
Zaza,
Diana,
Ellyn,
Mus

dan semua lah!

3 comments:

  1. wahhh lomantik nyer tag nie. hahaha

    ReplyDelete
  2. Anonymous2:04 pm

    Agak dah sure masuk dlm list .. tp lately ni amattsss ler susah nak hapdet blog disebabkan kena blok .. heheeh .. so kena bersabar laa yek tgu my version .. eheheh

    KM

    ReplyDelete

Popular Posts