Thursday 18 February 2010

Lydia completed cahayaku

Aku pernah citerkan pasal kezutan yang skul dia buat akhir tahun lepas, kat entry ni

and this year pun sama .. dah bulan 2 baru ler ibu taska bgtau ada majlis penyampaian sijil cahayaku utk taska dia .. lydia masa 5 tahun da complete cahaya ku tuh so dia pon layak ler terima sijil tuh ... kejutan kali nim sehari sebelum majlis tuh kbu taska called aku bgtau yg lydia kena datang majlis tu sbb lydia kena jadik wakil pelajar utk baca ucapan kat depan .. huhuhu ... sabau jek la .. biasa nya budak yang habis 6 yahun kena baca .. tapi tatau ler lydia plak kena .. aku tgh dalam pantang so aku tak la tgk .. cuma bapak ngan idlan je gi tgk .. amik gambo pun tak berapa clear sedih tul1 huhuhu! aku just tgk balik yg bapak dia record .. lydia berdiri atas kerusi so baru leh nampak dia kat rostrum tuh .. adeh! lawak je ada part tuh dia kata mcm nih ..

..kerana selepas ini kami akan meniggalkan alam prasekolah dan berada di dalam darjah 1 ...

huhuhu lawak jek .. sbb kalau ucapan tuh dibca oleh budak yang dah complete 6 tahun baru ler betul kann .. layann jek laaa ...


and this year, ada la plak jubah huhuh ...

4 comments:

  1. aku rasa dia ikut mak dia lah. bab suka naik stage, suka pegang mic. huhuhu

    ReplyDelete
  2. Anonymous8:47 pm

    ewah ewahhh . aku gak yg kena ehhh ... huhuhu

    ReplyDelete
  3. hehehe.....talented tulla. impressed makcik.

    ReplyDelete
  4. lydia mmg konpiden tol bab2 public speaking nie. tada stage fright langsung!

    ReplyDelete

Popular Posts