Friday 14 August 2009

ye betul!

Lama kelamaaan, aku rasa kandungan blog aku semakin membosankan lah ... grrrrr ... tak best lah .. apsl hah? korang rasa tak gitu? ke disebabkan diri aku yg makin membosankan??? eeeiii tak bestnyer jadik sorang yg bosan!!! tak rela!


tapi mmg bosan. nak menulis satu line pun terkial2 mcm apa jek .. patutnyer tak payah la update kalau tak de apa yg di share, kan? tapi, bosan lak tgk entry lama jek ... huhuhu ..


aku mcm nk gi bercuti lah .. but i think now is not the right time. ngan nak bulan puasa, then followed by raya which of kos lah bajet yg jadik my concern ...and what with kes2 H1N1 yg semakin membimbangkan nih .. bimbang kan? i was never worried about any penyakit before .. ofkos bimbang is thr , but not to this extent lah ... but this one, oh sungguh seramm ... maybe bcoz aku di dalam golongan org yg berisiko tinggi kot? ngan gemok, ngan pregnant plak tuh... owh nehi!


Compny subsidized one mask for each staff, but am still haven't collect it from my line manager ... during the distribution day tu, semua dh mcm doktor dah ... semua excited and wore the mask sampai ke petang ... except few org2 degil mcm aku .. well.. aku actually tak aik sbb aku takut ngan line manager aku tuh .. caya tak? ekekeke .. aku tk pernah hantar any claim form semata2 sbb takmo jumpa dia utk mintak signature dia .. hadoii tatau apsl aku segan n takut ngan dia ... tp itulah reality! ok back to the mask, sehari tuh jek semua berkobar2 .. tadi aku tgk tader sorang pon pakai mask .. hmmmm but ofkos lah takleh nak recycle yg dah pakai kan? so, belilah sendiri kat pharmacy ... aku dgr stok takder dah .. hmmmm ...



idlan dah tak demam but batuk2 lagi .. jiran sebelah aku nih baru jek dpt baby about a week before, dia yg jaga idlan before ni .. tp ntil now aku lom tgk2 lagi baby dia .. nak tgk tapi risaulah .. tau jek la baby kan sensitif ... time2 skang nih .. hopefully this weekend aku leh la visit .. tp selagi Idlan masih batuk2 rasanya aku kena hold. Plan nak gi umah Zatil pun terpaksa aku hold pasal dia pun ada baby ....


dah dulu. tajuk entry ni takder point pon .. kehkehkeh

2 comments:

  1. huhu.. ai fara.. rindu awak la.. hehehee.... comment gatal namanye ni.. hahaha..

    anyway risau gak pasal H1 tu.. kat sini ramai dah pakai mask.. tp tkt aku ni smue degil.. sorg pon xde mask.. sbb dah ada Mas.. hahaha

    ReplyDelete
  2. hahahahaha menjadik lawak ko ek!

    ReplyDelete

Popular Posts