Tuesday 29 April 2008

$$

aku pernah jadi UT agents tau ... 3 years back rasanya .. siap amik exam dari FMUTM* lagi .. and passed the exam ... tapi dek kerana tak de kerajinan, maka tak ke mana pun cita2 nk bekerja sendiri ...


Masa tu, minimum kena ada 55K kat akaun 1 baru leh wat EPF investment ... aku baru tau yg now nih tidak lagik. Rupanya now leh invest dah .. ada plak had based on ur age. mcm age aku, leh invest as long as dalam akaun 1 remain 20K ...


So, selamat dah aku melaburkan duit EPF aku ... semoga mencanak2lah duit aku dalam UT huhuhu ...

3 comments:

  1. Anonymous1:00 pm

    aku pun baru gak join unit trust guna epf tu, boleh mencanak ke ek? tawakal ajelah kat agent skull mate aku tu

    ReplyDelete
  2. kalau nak tambah lagi call aku wakakakakakaka

    ReplyDelete
  3. kalau nak tambah lagi call aku wakakakakakaka

    ReplyDelete

Popular Posts