Tuesday 28 August 2007

3 Tahun yang Bahagia


Semalam, genaplah 3 tahun kehadiran Lydia dalam hidup kami. Semoga kehidupan Lydia dberkati dan mendapat lindungan daripada Allah selalu .. Amin.
Entry ni pulak, kisah details waktu2 terdekat aku nak melahirkan Lydia ... Masa aku check balik entry2 lama sbb nak carik link, banyak betul rupanya entry pasal Lydia .. maklum la anak baru sorang kot ... Actually, Lydia ni aku anggap miracle baby ler sbb dia datang disaat2 aku mmg ternanti2 dia, dan aku rasa susah sangat nak dapat baby. In fact, masa doctor kata aku pregnant, aku tak caya, sbb aku masa tu tgh under treatment pasal PCOS aku ... Alhamdulillah, berkat doa semua orang agaknya, Allah kurniakan Lydia kepada kami ... dan sejak 27 August 3 tahun lepas, Lydia menjadi penyeri hidup kami, pengerat hubungan kami ...
Aku tak de hadiah pun utk birthday Lydia ... Cake tu je, last minute malam tadi balik kerja singgah, nasib baik sampai rumah dia belum tidur, bila aku bukak kotak cake, mmg obvious dia terperanjat, satu sebab kek, dia sbb kek tu bentuk Panda Bear .. nasib baik dia tak seram ... huhuhu ...
Puisi ini, aku hadiahkan pada Lydia pada hari lahirnya yg pertama, 2005.

5 comments:

  1. Anonymous7:37 pm

    Happy Birthday Lydia.

    wah, comelnya kek

    ReplyDelete
  2. Anonymous7:38 am

    Hapi Besday Lydia...muahhh
    zure

    ReplyDelete
  3. heppi belated birthday dari unkel encem

    ReplyDelete
  4. Happy Belated birthday Lydiaaaaa...

    ReplyDelete
  5. Anonymous4:41 pm

    happy bday lydia!!!

    GOOD GIRLLL!!! :-)

    ReplyDelete

Popular Posts