Sunday 3 June 2007

Kisah Suami Isteri

Khamis tu plan ngan laki aku nak tgk movie memandangkan dia ada course kat Jln Raja Laut so mudah le kot nk sama2 jumpa kat klcc ... tapi, aku nih pun satu, buat plan tapi x betul2 firm ..kejap2 aku tukar lain .. memula aku mintak dia datang ofis aku, letak motor dia kat situ, the sesama pegi ke klcc .. dia pun dah ok dah.. pastu aku rasa mcm tak best la plak sbb pastu bila balik, sure dia kena balik sorang2 naik motor, and aku naik kereta .. asing2 mcm tu drp KL ke Klang.. timbul kesian plak aku... so aku call dia lagi, tanya sama ada dia ok tak kalau malam tu motor dia park aje kat ofis aku, sama2 balik naik kereta, then esoknya tu dia hantar aku and ambik motor dia sekali ke opis dia ... mcm yg aku agak, dia tak setuju sbb mmg tak sempat pun dari ops aku ke opis dia naik motor dlm masa setengah jam ... lagipun dia jenis yg punctual, bukan mcm aku ..

Bila dia dah tak agree on 2nd option, aku letak phone balik ... aku fikir, kalau camtuh, tgk kat Bkt raja jek lah, jumpa kat sana terus and balik karang tak der la jauh dari rumah kalaupun dia naik motor.. dlm 15mins aje gitu.. aku bgtau dia mcm tu, dia mcm dah hangin sket ngan aku sbb tak firm ..pastu bila dia tanya dah booking ke aku kata belum lagi le dia tension.. padahal aku dah janji nk book. Aku kata ler kalau nk tgk Pirates mmg tak leh book lagi unless for next day's show .. dia sekadar tarik nafas jek, tak larat kot nak dengar alasan aku mcm2 .. aku kata tgk je citer apa2 bleh tak? dia kata suka hati lah .. so aku mcm dah tak sedap hati so aku decide to cancel the plan je .. dia lagi le hangin sbb aku main sedap jek cancel2 mcm tu ... pastu dia kata, jumpa kat bkt raja je lah, aku pun ok kan jek ... tapi masa aku on the way tu, dia called kata semua show hari tu dah sold out .. so mmg le cancel aje ... aku lega gak..sbb kalau tgk pun tapi hati masing2 tak puas hati sure tak enjoy .. kan? so terus la balik rumah .. MIL siap kezut tgk aku ngan hamid sama2 awal sampai rumah b4 maghrib .. hehehe ... maybe mmg Khamis malam jumaat kena balik rumah terus kot, jgn nk ngada2 tgk wayang bagai .. wakakaka!


So Friday, awal2 lagik aku booked citer Pirates kat Midvalley ... aku naik LRT sampai Tmn Jaya then sama2 pegi MidVal .. baru ler best tgk wayang kalau tak der gaduh2 and takder pening2 ... then around kul 11.30 baru sampai rumah, terus tidur umah MIL ...


OKlah, itu update aku menonton wayang ...

1 comment:

  1. Anonymous9:14 am

    hehehehe ko nih, berdrama queen jugak kekdahnya wakakakakak

    DeLinn

    ReplyDelete

Popular Posts