Monday 11 December 2006

Update yang tak ada update

"Sebica utin ... tak atan penah ... sheya tu atan hilammm ..."

Itu lah baris yg dok diulang2 dek bibir Lydia ... suka2 hati dia jer nak tukar2 lirik 'My heart' tu ikut sedap lidah dia ... kalau aku betul kan, bukan dia terima, si aku biarkan je ler ... asalkan tak menangis .. kengkadang jadi lawak pun ada ... nak buat macam mana, dia lah racun dialah penawar kitorang suami isteri ...

"Mak, iiiini amba eeya pedham adik ..."

Tu dia kata masa aku bukak gambo2 raya kat laptop ... dia nampak gambo dia pegang baby cousin aku yg baru lahir ...

"eeeya pedham adik olam ... butan adik eeya ni" (eeya pegang adik orang .. bukan adik eeya ni) Dia sambung lagi bila aku tanya itu adik siapa.

"eeya pun ada adikkk" dia sambung

"ada adik? mana?"

"Kat bilik lahhhhh ... dia endo kat batan ... syyyyy diam2 la mak ..adik tan endo tuu ..." (Kat bilik lah, dia tidur kat bantal, syyy diam2 la mak, adik kan tidur tu)

Okay, aku tak puas hati ni ... aku jeling bilik,

Ada teddy bear elok berselimut dan berbantal atas katil ... Lydia punya kerja ...

5 comments:

  1. Tu la ko sibuk ajer, Blok waktu hari khamis malam jumaat, waktu waktu wajib ko kena buat baby hahahahahaha

    ReplyDelete
  2. Anonymous1:16 pm

    kena bagi eeeyaaa,,,adik tu...hehehheh

    ReplyDelete
  3. Fara,
    anak buah aku pon bantai nyanyi lagu my heart tu...lirik buat sendiri.. hahha

    ReplyDelete
  4. fara....tandanyer?????yeszerk

    ReplyDelete
  5. Anonymous7:44 pm

    cepat la bagi adik kat lydia tu..kesian dia nak adik

    ReplyDelete

Popular Posts