Friday 28 April 2006

If you should return to me, We truly were meant to be

Yezzaaaaaaa!!!
semalam aku dah dapat balik.
gembira tak terperi.
aku cium-cium, aku usap-usap sbb rindu sangat.




Walaupun diorang tak membaca blog aku, tetap aku nak berterima kasih yang tak terhingga kepada Seaside Travell Inn, Kota Kinabalu Sabah kerana bersusah payah mengirim semula handphone aku. Walaupun telefon cikai jek, still aku sayang sebab husband yang belikan tu.






.. err.. semua telefon aku yang sebelum2 nih husband belikan pun, aku rasa sekali jek aku beli sendiri, Samsung Blue i dulu tu ... dulu sangat-sangat ... masa tu aku tengah kemaruk drama bersiri jepun, dorang punyer phone semua jenis flip2 yang kaler off-white tuh ..


Aku banyak jugak dah bertukar2 telephone rupanya (ni kes semalam dok borak2 ngan husband pasal telefon2 yang dulu2) ...handphone pertama aku was Phillip Savvy husband aku belikan masa tu still kat UiTM lagik ... masa tuh guna prepaid, 0193752061 nombornya. Lama jugak aku pakai phone tu .. sampai aku kerja rasanya. Bila dah kerja, barulah aku gatal tangan nak beli Samsung Blue i tu ... giler betul aku time tu Samsung Blue i tuh mahal mak datok pun aku beli jugak .. maklum ler baru2 kerja kan ker tengah kaya hehehe .. takder byk hutang macam sekarang ni ... Tapi aku kejap sangat guna phone tuh sebab kecik sgt so susah nak handle, aku pulak bukan jenis yang suka gantung hp kat leher .. (even employee ID pun aku malas gantung) rimas lah bergantung2 tu .. Phone tuh lom sampai 2 bulan aku guna, last2 aku tukar dengan kakak aku ..aku guna phone dia aje .. aku lupa phone apa, tapi Nokia la .. and much cheaper than Samsung aku tuh ... husband aku marah giler sbb aku ni mcm byk sgt je duit main tukar2 pass2 gitu.


Aku tak ingat pulak details2 telephone lepas2 daripada tu. Tapi, lepas tu rasanya aku pakai Motorola T191 kot .. itu husband aku belikan masa kitorang dah tunang kot. lama jugak aku pakai tu .. Lepas tu husband aku ada dapat handphone free so Motorola tuh dia suh aku pass kat adik dia, and aku guna Nokia yang dia dpt free tu.


Lepas2 tu lagi tak ingat .. sampai lah aku guna phone yang sekarang ni ... kalau dulu aku suka Samsung tuh sebab aku tgk kat citer Jepun, this time pulak, aku cakap kat husband, aku nak telephone flip sebab aku tengok kat citer Korea tuh sumer pun pakai flip yang kaler silver .. hahahaha boleh gitu? dulu2 aku pun pernah teringin nak hp yang ada antena boleh tarik tuh sebab citer dulu2 kan bila jawab phone tu dorang tarik antena tuh dulu .. heheheh ...apa2 je aku ni ...



antara phone2 yang pernah aku dan husband miliki ...

7 comments:

  1. fara..fara....amin...senang skit nak contact somewhere, somehow....sony ericsson ttp pilihan aku

    ReplyDelete
  2. Anonymous5:16 pm

    hahaa.. alhamdulillah.. sulah alangz bilang... dia olang boleh percaya punya wooo... ahso lepas ini lu blaja lantung itu hanpohe argghh..

    ReplyDelete
  3. hah!
    nombor 019 tu, selalu je terpapar kat skrin. miss call.

    ha ha. just kidding ;)

    ReplyDelete
  4. Fara

    Lapas nih ko beli pass tuh nak tukar hp ko framekan phone lama ko. Pas tuh buat mini muzium kat rumah ko. Mesti cantik sudut rumah ko ada bermacam macam tepon dan kaler tepon ko. Baru la rumah jadi cantik

    ReplyDelete
  5. Ellyn: aku pon ok jek ngan Sony Ericson

    alangz, yup ... mmg bagus dorang tuh ..gantung? hehehe tak biaser la ..

    kunci, hah??? syyyy !! :-)

    Lord, amboiiii .. sindir baekkk punyer tuh .. hahaha

    ReplyDelete
  6. banyak sungguh koleksi phone tuuu

    ReplyDelete
  7. Anonymous5:28 pm

    fara, banyaknye koleksi. Aku baru tukar 3x. Memula pakai 3310. Pastu tukar samsung aku dah lupa brand ape, sebab sebulan pakai sudah HILANG!!. Skang Nokia 3100. Aku hingat nak tukar flip phone gak ahh..hehehee

    ReplyDelete

Popular Posts