Thursday 17 March 2016

Siang tengok movie Boboiboy, malam pulak pergi bersukan, both dengan kawan-kawan SAJOHA (Sains Johor Alumni)

melompat2 cerita aku ke depan ke belakang... 
Ni cerita awal bulan nih. ahaks.. 


Pagi Sabtu, aku skip kelas Arab, sebab nak pegi bawak Lydia ke Anugerah Kecemerlangan UPKK peringkat daerah Klang.. bukan la aku sorang yg bawak tapi dengan husband ngan anak2 lain semua.. majlis start kul 9, kami sampai  kul 9 lebih sikit and majlis lom mula.. punyalah ramai orang, parking pun jauuuh.. Tengok kat blog Lydia lah untuk gambar2 dan cerita dia.. mmg aku yg suruh dia update kat blog dia.. so aku takyah lagi lah update hal2 persekolahan dia ekekeke..

aku, husband aku and adie were classmates masa form 4.. Azel pulak was my dorm mate form 4 and form 5 ekekke..

Balik dari majlis dia tu, kiterang gi Setia City Mall, jumpa Azel, Adie and anak2 diorang.. dah janji nak tengok Boboiboy tegether-gather.. my kids tak tau pun nak tgk bboiboy so semua ala2 suprised!! gituuu hahaha! Dyan takde seat sendiri so duk atas pangku aku, memula diam jek fokus.. pastu mcm biasa le.. mula bosan so asyik nk jalan sana-sini.. adehh.. tapi ada budak lain lebih lagi aktif so idok le mak kisah sangat ekkeke..

Bebudak enjoyed and dorang kata best.. aku lak rasa biasa2 jek sbb aku kureng follow boboiboy.. ada gak part yg aku mcm ngantuk ekekek...


Kluang Railway station

Dah habis tu, kami minum sat kat Kluang Railway.. tapi kejap jek laa sebab malam tu kang jumpa lagik dorang kat PJ Challenge Sport Centre,.. bebudak lelaki skulmate laa buat weekly futsal and badminton... selalu husband jek pegi aku malas follow sbb malam kan.. tapi malam tu ada few gegurls nak datang so aku pun gedik nk join.. gini le bila hsband n wife pun sama sekolah.. kawan2 pun ada yg kawen sesama batch ... sempoii jek.. pi mai pi mai kawan sama jek adeh..


Dyan n Daleela pun nk menyibuk kat dalam court..

Masa husband main futsal, aku  bawak anak2 gi badminton court dulu.. azel dan anak2 dia pun tgh kat situ.. tapi aku tak main pun.. kasik peluang anak2 jek main huhu.. tak lama lepas aku sampai, sara pun datang ngan family dia.. While all husbands play futsal, anak2 play badminton kami mak-mak sembang dan selfie-sefie huhu..

azel, sara and I terselit2 tu anak2 Sara. 


lepas futsal habis, all the bapaks pulak men badminton.. aku balik around kul 12 gitu while the rest rasanya kul 1 kot ...

Lydia & Idlan paling enjoy the badminton session, and Lydia plays quite well lah.. plus good for them dapat berbonding ngan anak2 member... selalu tanya bila nk gi.. aku kata takleh selalu coz lewat malam not good .. itu waktu tidor... mak kaki tidur kekdahnyer..


2 comments:

  1. Bukan senang nak menyusun jadual utk sama-sama ada masa kan Fara
    Sesekali memang seronoklah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tuuu.. mmg ada benda kena pijam mata so that bleh kasik laluan untuk perkara lain... manage priority giteww huhu :-)

      Delete

Popular Posts