Thursday 12 April 2012

tentang gegaran, kenangan, dan kandungan

tentang gegaran dan kenangan:
-------------------------------

smlm mcm nak nangis sbb external HD aku corrupted. hilang semua pic2 lama, esp. pics masa lydia baby ada dlm tu... mmg takde back up..

tgh aku dok termenung tu, tetiba rasa goyang... rupanya betul ada earthquake.. so aku pun panik pasal tremors tu..

and bila dah ok (panik dah hilang).. aku pun pegi balik kat laptop.. and terfikir.. apalah sgt hilang pic2 lama.. anak2 yg depan mata tu ada.. itu lagi penting..aku pon tak pernah ada pic aku masa baby ... mesti ada hikmah inshaallah.. :-)

so aku pun terus lega dan tak rasa nk nangis.. sebab ala2 redha gitu.. :-)

Tentang kandungan:
---------------------

It's April now. wow. cepatnya bulan berganti.kalau ikut kiraan, minggu ni aku dah masuk minggu ke  32 pregnant. dah tinggal 8 minggu jek before aku leh berjumpa insan baru dalam hidup aku.

ah, tak sabar nyerrr nak tunggu deliver... huhuhu...

mudah2an Allah beri aku dan baby inside, kesihatan, maklum le dah trimester ke 3 ni, badan (yg dah sediakala berat) semakin berat.. jalan pon dah tak berapa nak laju... tapi nak ikut sgt rasa penat, kesian plak le kat anak2 depan mata .. Fahren esp. skang ni very the manja .. every morning bangun mesti nak aku dukung... puas le bapak dia pujuk, dia bolayan jek.. nak mak jugak.. tapi aku tebalkan telinga jek lah.. sesekali aku dukung la jugak.. dukung kejap jek jadiklah... janji dukung...

sekian tentang keduanya :-)

2 comments:

  1. memang seram sikit semalam, aku cam rasa pening2 lalat.. mujur dah balik dari penang patutnya rabu balik...
    Syukur Allhamdulillah...

    Tahniah Fara, aku doakan semuanya selamat...
    baby sihat, mak pun sihat..amin..amin...

    ReplyDelete
  2. Sis semoga urusan kelahiran dimudahkan ye. Wah besarla family lepas ni yek.

    ReplyDelete

Popular Posts