Monday, 26 November 2007
Untuk aku, hikmah kepada demonstrasi ahad semalam ialah, aku renew jugak lesen kereta yang aku abaikan sejak last week. dan lesen tu actually dah mati sejak bulan 3 lepas. semalam niat ke office aku batalkan sebab event tu jadi betul2 depan ofc aku, selain tu, banyak roadblock kat mana2. Aku takut kena tangkap memandu tanpa lesen, so pagi tadi aku gi JPJ renew lesen. tak sampai 5 minit pun. apalah suka bertangguh2.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Popular Posts
-
EDD aku (based on scan) was supposed to be on May 5th 2018, tapi nothing happened on that day. Monday 7th May aku still gi check up and doc...
-
Salam semua, jom semua join kegembiraan dgn aku... Yet to see doator to get cnfrmtion but cant wait to share the great news..
-
Ok .. Jom lah aku cerita pasal Lydia yang jadik wakil tadika dia utk pertandingan pantas rumi, atau dalam bahasa inggerisnya, speed reading....
oh hebat driving tanpa lesen selama 3 bulan!! kekekeke..
ReplyDelete3 bulan eh? sejak bulan 3 ler .. huhuhu
ReplyDelete