Thursday 5 July 2007

Di Sekitar Gath Ayam Goleks ...

Coco tengah menetiliti Deo dengan penuh konsentrasi


Happy Birthday Budak! Jangan Gerak!

with The happiest person of the nite... our very own DQ! ahakss


Geng Jahat Reban. Paling Jahat dok depan, sapa jelita dok baris tengah (mcm aku jek sorang dok baris tgh)

Aku dan IV, 1st time jumpa tapi mesra giler IV nih, Respek lah aku .. dia nih suka mencuit rupanya .. ahakss.. sikit2 dicuitnyer lengan aku .. last2 aku lari dok sebelah arc *lariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik! hahahha peach IV, acah aje!

Manis senyuman nih ... masa kena usik ngan delinn... tapi deo nih sporting ahhh .. cayalah deo ..


Wei! Kan aku kata JANGAN GERAK! apsal korang gelak2 ?? adeh! kan dah kuar goyang2???? aku suka gambo tak der flash sbb terang semua belakang depan ... tapi tu ler, tak leh gerakkk u olss!!! ahaksss

Delinn ... patut2 ar weiiii ...

Pandangan mata semua tgh kyusyuk ngan ceramah Bilal

Loving Couple, Arc n Budak
MERIAH!!!!
Salam.










No comments:

Post a Comment

Popular Posts