Tuesday 23 October 2007

Tulis sikit sebab bosan

woke up in the morning and felt so excited to attend GEGAR! why eh?? izit because i have bought new dress for the nite? ekekekekek ... teruja nak melaram dek non! or izit bcoz am excited to win lucky draw presents yg tersgt tempting itteww??? if lucky best laa kan? .. if not, maybe am still lucky to be part of the crowd la kot. ohhhh ... hah!!! aku tau!!! maybe its bcoz aku sooOOO excited to see zaidee? ekekekeke!! opss.. lupa zaidee dah berpunyer ...ok ok... maybe am just excited to enjoy the night ... hopefully everything goes well mlm tuh. ...

giler lah aku ni, dah near to 11 and am still in the ofc!!! rasa bongok sgt tauuuu!!! rasa venci sgt!!! lepas update ni aku nak straight balik lah! bleh jalan la ngan kerja2 ni sumer ... ekekeke! hamboiiihh tu diaa ... kang x der kerja aku gak yg susah .. adehh amponnnsss !! itu luahan jiwaku yg sedang kacau yer hadek2 .. jadi jgn sesekali ingat aku tak bersyukur and tak suka bekerja ... well ... sesekali kurasa teringin ocayyyyyy!! ekekeke .. teringin lepaskan hangen satu badan!


aku ni dah entering month 6 of pregnancy rupanya. maybe time to start shopping for new preg dress yg cute miut semua kan? ermmm ... malas nk pakai baju lama lah, ntah mana pegi ... maakk.. tak sabar le nk shopping baju for babies gak ... aku dh kena byk berjalan ni .. now nih kerja byk sgt duduk ... jalan sket dah pancit! pinggang pon dah rasa2 lenguh2 dah ni .. seram je kalau susah nak deliver .. oh, jauhkan la ...


dah dah .. mau pulang ke pangkuan anak terchenta ..


salam.

1 comment:

  1. Anonymous10:16 am

    tingin aku nak preggy lg...
    tp bb br 9 bulan... lom puas susukan dia...

    syok aa ko planning nak shopping preggy dress... mesti byk budget nih.... preggy dress mahal2 kan! apa2 pun jaga diri bebaik... jg perut bebaik... shopping2 tu beli la jugak peralatan utk continue exclusive bf while working ek..? peace.... http://susuibu.com

    ReplyDelete

Popular Posts