Monday 22 January 2018

Weekend spent well

So its Monday again! Alhamdulillah weekend semalam ni cuaca panas... dapat lah settled basuh baju sampai kering (jgn tanya pasal habis lipat ke tidak ekeke)

Cuaca cerah, hasben gi kebun kelapa sawit... aku mintak the boys tolong kutip sampah2 keliling rumah.. sambil tgk2 kalau ada bekas2 yg bertakung air. Kadang2 ada jek sampah2 tercicir mcm botol2 air mineral laa .. toys laa.. plastik2 la.. bahaya takut nyamuk lak membiak.. rumput takleh kata laa.. sejak hujan je aritu rumput pun subur menghijau ... tang rumput kena tunggu hasben yg meracun.. nk cabut satu2 jenuh!

The boys lepas kutip sampah jek diorang pun bertebaran main basikal le apa lagi.. aku OK je asalkan main basikal kat area rumah aku and rumah nenek diorang jek. Jangan nak merayap keluar dari kawasan, mmg aku tak kasik.. then kul 11.30 gitu kena stop sbb dh panas.. petang2 sket baru lah sambung men basikal. Nak ajak gi mall, mak tgh kering poket kekdahnya hehe.. nk gi playground pun aku tgh takde mood sbb skang nih asyik laa rasa nk tekucil.. leceh betoi! tu yg rasa selesa dok umah jek.... huhu..



No comments:

Post a Comment

Popular Posts