Tuesday 1 November 2016

Amber, Nexus Bangsar South

November!!

Saya cabar diri untuk menulis di blog ini SETIAP HARI. Hehe.. 

Hari ni saya nak story about last Friday. Saya cuti hari tu dan anak-anak lun cuti sekolah. Tapi oleh kerana ada few errands nak buat, saya hantar anak2 ke taska kecuali Lydia.

Termasuk dalam agenda hari tu ialah lunch dengan GLC friends. Memula Shara yg nak jumpa Sol dan Dani. Biasa lah mesti la sebab nak pass hasil tangkapan online shopping secara berjemaah bagi menjimatkan postage hehe.. Memula plan nak ke Nu Sentral tapi aku yg cadangkan Bangsar South sebab aku nak join hhhahahah... Aku dari Klang mcm malas kot nak ke Nu Sentral. Lagipun Sol kata lunch hour dia agak rushing nk ke NS. So dari NS kami ke BS la huhu..

Aku cadangkan jugak makan kat Amber sebab aku tingin nk mkn mee tarik dia. OK la sedap cuma daging dia sikit la pulok ekekke..

So peserta kali ni were Sol, Mas, Shara, aku dan tak lupa peneman aku, Lydia.




Lepas makan Sol ajak posing pulak kat tasek dalam office area tu. Not bad kat situ.. Tapi cuaca agak mendung so kami pun posing secara berhemah je lah.. Man-man gitu.. Makin meriah lah Bangsar South aku tgk. Dulu masa Sol baru mula2 kerja kat situ, yg ada cuma The Sphere jek akakakaka.. Skang ni hotel pun ado! Hoho siapa lah sangka Pantai Dalam jadi gitu kan ekeke..



Lepas bersurai tu, terus hujan lebat.. Huhu.. Syukur lah jalan tak jem so sampai klang dalam kul 3.30 terus la kami ke kedai jahit utk tempah baju Lydia..

More piccas kat blog Sol isoulde.blogspot.my

Ok daaa.. Nak publish before 12.00 hahahaha now is 11.51 PM 1/11/2016...

See you tomorrow!!

1 comment:

  1. wow i loike celen update blog tiap2 ari!

    ReplyDelete

Popular Posts