Wednesday 17 February 2016

Char Kuey Teow sedap kat Kopi Street Char Kuey Teow di Jalan Kopi Meru Klang.


Nasib baik le makin banyak dah kedai makan tumbuh mcm cendawan kat area rumah saya. Senang sket tapau dinner or makan situ terus. Ada banyak kedai yang pegi sekali malas nak repeat tapi malam tadi aku makan char kuey teow. Ni kali ke-dua makan kat situ. Sedap char kuey teow dia.

KOPI STREET CHAR KUEY TEOW nama kedai tu. yang ni bukan kedai baru. Tengok papan tanda pun dah lusuh. Kedai ni family bisnes kot. Depan rumah dia jek ekekeke tapi selesa lah. Parking oun ada space tapi kalau lambat susah gak sbb makin malam makin ramai. Saya gi sejurus lepas maghrib still kosong le hehe.. Kedai dia biasa je lah .. Kedai makan kampung.. Takde lah design hipster bagai ekekeke tapi kemas dan bersih...



Ada byk pilihan jenis char kuey teow saya amik yg biasa jek. Sedaap sungguh tak tipu haha! Ada gk special. Maybe lain in terms of size dan isi. Harganya lupa lak maklum la bukan saya bayar huhu..



Walaupun kedai ni khusus jual char kuey teow.. Jgn risau.. Ada gerai lain kat tepi dia.. Gerai lain tu jual western yg standard mcm chicken/lamb chop, fries dan fish&chips. Satu lagi gerai pulak jual sotong kangkung, rojak buah dan tauhu bakar.




Yg amik order lak makcik ni mcm gaya mak2 gitu.. Ramah dan sabo je lah gitu hihihi..

Fara kasik.. 4 bintaaang!!! 

InshAllah akan repeat lagi.. :-) semoga kedai ni terus sukses dan menten sedap!!

No comments:

Post a Comment

Popular Posts