Monday 26 January 2015

Hari pertama sekolah 2015

Hari pertama sekolah 2015 ni bukan sahaja bagi Fahren (entry sebelum ini) tetapi juga untuk anak kedua saya, idlan. Tahun ni Idlan dah masuk masuk darjah satu, alhamdulillah..

Saya dan suami ambik cuti hari pertama sekolah ni. Sebelah pagi, husband saya hantar Idlan ke KAFA sementara saya pulak hantar Fahren ke PASTI. Sebelah petang pulak kami sama-sama hantar Idlan ke Sekolah kebangsaan. 

Oleh kerana abang Lan dah bersekolah tadika PASTI dua tahun, pergi ke darjah satu bukanlah sesuatu yang sukar untuk dia.. saya cuam perlu pantau dia dalam hal membeli makanan di kantin je lah.. InshaAllah untuk sesi pagi (KAFA), saya akan bawakan bekal dari rumah. Tapi untuk sesi petang (sekolah kebangsaan), saya tak dapat nk buat gitu sebab saya bekerja .. itupun syukurlah dapat jugak bawakkan bekal.. :-)

So hari pertama tu saya tgk Idlan pun dah boleh membawa diri. Walaupun dia satu sekolah dengan kakak dia, mereka berlainan sesi so mmg dia kena lah independent.

Saya doakan idlan dapat melalui hari persekolahan dengan mudah dan semoga dia dan semua anak-anak kita dilindungi sentiasa oleh Allah S.W.T. inshaAllah..


Kelas sementara sebelum ujian penentuan kelas
belajar membeli di kantin. Beli Pau
muka serius je :-)
antara anak-anak darjah 1 lain
beg bebudak darjah satu sama jek hahaha... tahun ni tema frozen paling popular

No comments:

Post a Comment

Popular Posts