Wednesday 11 July 2012

E-Day for Aseh :-)

dalam hari ke 30 berpantang hari tu, aku balik Johor.. balik Kluang ekceli, sebab anak buah sulong aku, Aseh, bertunang. Alhamdulillah.. semua orang happy :-) semua orang excited ngan majlis ni .. sebabnya dah lama tak ada majlis kawen dalam family.. last was 9 years back.. it was my wedding. :p

Alhamdulillah, jodoh pun dekat je, org Johor gak..

bila tgk2 balik gambo, mcm takcaya Aseh dh nak kawen.. ye la. masa dia lahir, aku kecik lagi.. aku rasa dia lahir aku darjah 3 .. best giler sbb rasa mcm dpt adik baru.. tak mcm aku makcik.. mcm kawan2 jer gitu.. dah tu dia rajin plak balik kampung so mmg bila dia balik kampung rasa meriah jek.. maklum le cucu sulong.. huhuhu.. kalau tk silap aku, dia the only cucu yg arwah bapak aku, sempat tgk.. :-(

pastu masa aku kwen, dia pon ada ckp mcm x caya aku dh kawen sbb diorang (dorang refer to aseh n ana adik dia ) mcm rasa aku ala2 sebaya dorng jer gitu... *kembang*

Dah lepas majlis tunang ni, semua look forward to wedding.. akhir tahun ni inshaAllah.. :-)

jom sambil bercerita sambil tgk gambo jek..

mini pelamin ni, memula takde dlm plan, tp jiran depan umah dorng kebetulan mmg bisnes, so amik jer lahh.. dekat katanyerr.. mudah urusan huhuhu... night curtain tuh mmg x tuka pon.. tu yg jadik ceklat pelamin ni huhu..
tunggu rombongan meminang - guests usherers .. makcik pakcik (abg2 n kak2 ipo ku)
sampai dahhhh.. rombongan dari parit yaani yongpeng :p
perbincangan berjalan :)
majlis tunang juga dipanggil majlis hantar tanda.. haaa.. ni ler tanda yg dihnatar.. tanda sudah di booked gitu huhuhu...
sarung cincin oleh kakak izuan
Alhamdulillah.. lancar majlis tadi... :)
3 beradik yg poyo nihh! Dr. Aseh, Cikgu Ana and Chef-to-be Zharif
dorang pelik benonyer tgk kak aseh dorang make up.. aseh ni sempoi habis tak de nak make up2..
alahaiiii sayang adik rupanya Abg Lan ni.. :)
family kakak sulong aku ... aku still ingat kemeriahan majlis perkahwinan kakak sulong aku, tahun 1984 aku darjah 1.. pastu 1985 Aseh lahir..
antara adik beradik aku..eeeii tak aci aku takde dalam ni.. mesti aku tgk feed Daleela kat dalam ... huhuhu..
haa.. ada pun.. sama je kan aku ni sebelom pregnent, masa pregnen ke, lepas pregnen ke.. takde beza... lol
pose atas kosi pelamin plak
Lydia plak join.. idlan dah mula tak sporting huhu
alahaii ciannn cik daleela ni sorang2 kat situ.. hehehe...tak berani nak pose kan betul2 sbb takut jatuh.. ni pon mak aku dah bisisng jerit kat aku suh cepat2 amik.. hehehe...
last but not least.. pic of us .. ada yg takde sbb dah keletihan .. mak aku pon takmo masuk dlm pic ni hehehe ...takpe.. yg penting muka aku ada... lalalalala  

if korang notis aku letak pic credit to Udin.. Udin tu anak jiran kakak aku le.. mak dia besfren kakak aku, so dia pon member baik ngan anak2 kakak aku.. pastu kebetulan dia pon super junior aku n hubby kat SMSJ Kluang.. and kebetulan dia pon mmg buat photography .. tuh yg lepas majlis terus je mintak sofkopi kat dia.. aku punya kamera masa tu le nak kong baterinyer.. sabo jek lah!yg mana aku x letak crdit tu kamera aku le tewww... dpt le seketol dua jek.. kahkah

sekian sahaja update panjang dari aku.. panjang sebab byk pic... merasa la korang kena scroll down.. kalau slow maaf lah ekkk..

daaa!

No comments:

Post a Comment

Popular Posts