Friday 3 February 2012

Bicara Jumaat

Februari dah kan? cepat betul tahun 2012 ni bergerak... nampaknya macam tahun 2012 ni membara sikit... ekekek .. maklum la tahun naga kan? membara tu maksud aku, banyak lah turun naiknya... which is good .. Apalah hidup tanpa sebarang liku kan? :-) semoga dgn liku2 itu le aku dan keluarga dapat membina kehidupan yg lebih sakinah. ha, betul ke camtu cara guna word sakinah tu? aku nak maksudkan, dalam apa jua pun, kita mesti nk improve kan? apa lagi yg lebih penting selain keluarga kan? so, kalau keluarga dah sakinah, inshaallah yang lain akan sakinah jugak. (hmmm apakah ini petanda kalau aku dapat anak gegirl, aku nk namakan dia sakinah?) :-) tak lah.. gegirl ke, boboy ke.. aku nak bayi yang dilahirkan dalam keluarga yang sakinah, atau yg menuju sakinah.... inshaallah...

pengaliran kewangan mmg akan menjadi sesuatu yg paling utama dalam tahun ni aku rasa. byk perkara2 yg kami decide awal tahun ni, akan memerlukan pengorbanan dalam bentuk aliran wang... nak nak pulak dengan bilangan anak yang bakal bertambah.. Alhamdulillah.. bukan ke dengan adanya aliran wang keluar, akan ada aliran wang masuk? aku percaya rezeki utk kami ada.. susah atau senang nak mendapatkan rezeki tu je lah yang kami kena hadapi.. mudah mudahan semua urusan dipermudahkan...

1 comment:

  1. insyaallah dan aku doakan semoga kakak fara di murahkan rezeki dan diberikan kebahagian sehingga ke akhir hayat....amin....

    ReplyDelete

Popular Posts