Thursday 8 October 2009

22 weeks

OK dah la dulu pasal hari raya .. dah habis meriah entry before ni :-) let get back to current days .. ada few things to update here :-


- Last weekend aku and adik beradik emergency balik kampung sebab mak sakit tenat. Alhamdulillah, sekarang dah beransur pulih walaupun masih belum stabil .. Kawan-kawan doakan lah semoga mak aku sihat ye ..thanks :-)


- Last week aku jumpa doktor Mazita .. utk check up pregnancy aku .. :-) kena sound sedas dengan doktor sebab lepas 1st checkup lebih 2 bulan lepas, aku dah tak datang lagi tuk wat check up .. dia kata amboii mentang2 dah anak ke-3, wat selamba jek .. syiannn baby tuh .. errkk wahai baby dalam pewot, bukan niat mak nak abaikan check up tu .. tapi mak rasa sihat walafiat je .. sampai la last week tetiba rasa banyak betul baby gerak2 kat dalam .. pastu dah lost count dah .. berapa m inggu la sebenarnyer umur baby mak kat dalam nih ... :-) rupanya baby mak ni dah 22 minggu (minggu ni) Alhamdulillah, kami berdua sihat2 je ... satu lagi doktor sound sbb berat aku tak naik pun langsung ... aku kata kat dokter, puasa kan doktor .. sib baik aku tak gi check up masa puasa tuh sbb masa tuh berat aku turun gak .. cepat2 aku catch up so dia naik balik mcm berat yg sama masa 1st checkup .. hohoho!


- hari ni, aku gatal pakai baju pregnant gi opis walaupun perut tak de la beso mana ..saja gatal huhuhu! .. :-)


Sekian :-)

6 comments:

  1. heheh...sah2 pregnant kenala pakai baju pregnant bagi org aware skit...Aku pun doakan agar mak ko sihat. Jaga baby dalam tu bebaik ok.

    ReplyDelete
  2. ha. nnt kita gath GLC, ko kene pakai baju pregnen tau.. sure bes nk tangkap2 gambo. COmel!!!

    ReplyDelete
  3. Ekkk.. lupa nk tulis komen pasal mak ko. InsyaAllah, kita same2 doa utk mak ko dan nenek DD.. mudah2an semuanya akan sembuh dan sehat seperti sediakala & dipanjangkan umor.. Amin

    ReplyDelete
  4. Aminnn..thanks Mas!:)

    ala tempekla pix bju preggy tu dlm ni kak fara oiii..hehe

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah mak kak fara dah beransur baik. sama2 doa semoga betambah cepat semboh!

    tak sabar gak nak tgk gambar kak fara pakai baju maternity hehehe

    ReplyDelete
  6. ahakz.. fara barula aku dpt masuk blog ko.. elin baru tuko ke ha? heehhe..nak masuk 3 rupanya dahhh

    fara.. moga mak ko cepat sembuh..

    ReplyDelete

Popular Posts