Wednesday 17 December 2008

sedikit sahaja

This week busy betul kat office. Banyak aku nak kena catch up before ditinggalkan sorang2 coz lagi dua org tuh nak cuti panjang ... mudah mudahan aku leh manage time tu nanti.. insya Allah ... aku kan, bila dah khusyuk dan tawaduk buat kerja, harus la nk makan pun lupa ... huhuhu tingat masa kat ofis lama ... bila dorang ajak bfast/lunch, bila aku kata nanti aku join kemudian .. ha, 90% keberangkalian yg aku tak join pun akhirnyer ... alahhh .. mula la nk start mengenang kisah silam nih ...


Musim cuti ni, paling syok bila send emails kat orang, dapat auto reply coz dorang x der ... aku suker! kurang orang, kurang users, kurang komplen,kurang le stress! hikss!!!!

2 comments:

  1. kak farah,tewingat zaman zaman lisa dok menyibukkan diri kat pernec dulu kan..ade je gosip..besh besh..bile nak jumpe ni kak farah??

    ReplyDelete
  2. Anonymous5:00 pm

    Hehe .. all the best for the future in SCB .. am sure you can handle it even left alone .. u r d survivor .. OUTWIT OUTPLAY OUTLAST
    :D

    KM

    ReplyDelete

Popular Posts