Monday 22 December 2008

Hampir enam tahun hidup bersama, akhirnya aku ditinggalkan

Hampir enam tahun hidup bersama, akhirnya aku ditinggalkan

tapi tiba2 malam tadi dia berubah, dah terus tinggalkan aku tanpa pesan …

padahal selama ini, tak pernah ada sebarang rajuk atau gaduh yang panjang …

bila aku ditinggalkan terpinga2 mcm tu … sedih sangat tau …

mcm mana la aku nak hadapi hari-hari tanpa dia dan suaranya …hmmmm …

*sambil mengira2 bajet beli nak beli TV baru, ganti yg rosak tu … aduh kopak!

3 comments:

  1. Sudah tiba masanya carik pengganti k.fara. jangan dikenang barang lama. lepas nie carik 42" slim2 gitu yek!

    ReplyDelete
  2. Anonymous1:16 pm

    Cet...wat suspen je....

    zure

    ReplyDelete
  3. suspen gak aku baca.. hmm apa lagik beli yg lekat trus kat dinding tu ha..

    ReplyDelete

Popular Posts