Monday 1 December 2008

Friday, Friends, Food

Friday lepas … hari bertemu kawan2 bagi aku. During lunch time, Mauze  fetched me and off we went to KL Sentral to meet Mus and Ellyn. Atas request Mauze, we had lunch at Rasamas. Servis dia Ya ampun … sungguh la lemah gemalai … I understand that it’s Friday and orang mmg le ramai, tp, itu bukan alasan servis leh lembs okay! Sampaikan ada sekali aku direct je kat mamat yg amik order tu … “senyum la sket Dik” tapi maybe dia terlalu stress, sampaikan dia takleh nk senyum pun, maybe lepas aku tegur tu lagi la dia stress .. kesiann … so, kitorang berempat pun stress jugak … huhuhu!


As usual, bila borak memang rasa kejap je masa berlalu … banyak story nak digoss tapi x cukup timeframe .. MAuze supposed to attend a meeting at 2.30pm, but masa tuh dah kul 2.05 when we end our session. Huhuhu! Dah le dia drive, nak kena plak drop aku ngan ellin ..oh ciann mozi !! and paling best tu, mauze bermurah hati plak belanja kawan2 … we appreciate that ! semoga bertambah2 lagi rezeki mauze ..

 

In the evening, sesi berjumpa kawan2 tag plak. I drove to Midvalley. The traffic was very very very bad! 6.15 kuar ofis, kul 7.45 kot baru sampai … jammed giler even nak masuk parking pun takes soo much time! Tapi, kugagahkan jugak demi nk bersama2 rakan2 terchenta yg dah lama x jumpak!

 

Sampai jek kat Man. Fish Market, dorang dah habis makan … huhuu.. maksud aku, dorang dah habis makan, tapi makanan lom habis … so aku tolong ler sbb aku pon dah lapar giler ekeke! Aku order kupang dengan mocha panas .. hmmm …sembang2 apa aku pun lupa dah .. yg fenting mmg la syiok dan best! Lepas habis waktu kat MFM, kitorang masih lom puas sembang … sambung plak kat Delifrance huhuhu! Time kat sini, LB sempat le update blog dia .. angah plak, tak tercapai cita2 nk mendahului aku dalam mengupdate blog dia .. yes! Terbukti lah angah mmg dah tak ada naluri seorang blogger tegar! Kahkahkah!

 

Sesi2 menulis tarikh lahir kat diary ihsan Arc … aku suka giler dapat organizer tu .. dah le cantik dan ekslusif .. ishh .. sayang sangat le memory card kamera delinn dah rosak plak, padahal banyak giler snap pics … eeeiiii … sedihh!!!!! Masa tu la baru aku tau Wak pon rupanya dah berblog! Cayalah Wakame! Keep it up bro!

  

There goes my Friday, meeting friends and eating good food!

1 comment:

  1. Mauze...thank you. Next time blanja lagi....i pun teringin gak nak mkn kat bellamy tu

    ReplyDelete

Popular Posts