Friday 21 November 2008

Tok Tik Tok .. Detak Detik Waktu ... Jgnlah biarkan berlalu ...Tanpaku disisimu .. Tanpaku kekasihmu...

"I want something, but that something is not mine"

Ha, sebaris ayat yg bisa mendatangkan spekulasi murah wakakkaka! ntah pape jek! tadak ide nak update, tapi nak gak update. Petang tadi, masa tgh drive, suddenly teringat member2 sereban ... maka ternyanyi2 lah dalam hati, "apa kabarmu di sana ... sayanggg" ala2 ramlah ram gitu ... oh tua la plak rasa guna contoh ramlah ram .. aku patut guna contoh Ming Dao ke baru la terasa muda .. sapa x kenal ming Dao pelakon penyanyi taiwan tu, sah la korang dah tua .. dah tak ikut perkembangan semasa dunia hiburan luar tanah air .. seb baik la aku berkawan ngan budak2 muda .. maka, automatik aku muda gak .. tapi, tak de la plak sampai orang teka umur aku 26 tahun kan *jeling Delinn*... mungkin aku kena pindah dok sintok baru aku leh kembali ke 26 tahun .. Jadi, while queuing in the traffic, sorang2 muka2 member sereban muncul .. ala2 fashion show gitu, beratur gitu, tapi nih facial show lah.. sbb muka je kuar, badan tak. Bila muka Angah kuar, dia mcm tak reti2 nak take turn .. lama sungguh muka dia jek ... mcm ada seswatu dia nak dari aku .. cet! pastu, mcm disuruh2 je tangan aku menekan punat2 papan kekunci kat telefon bimbit ku itu. tot tit tot tet .. aku dah tempah dah kek oren angah ... 3 bijik! Jumaat dapat. Jadik, sapa2 yg datang rumah aku sabtu, boleh lah merasa kek oren angah. Tak ada lah aku nak mengkedekutkan diri mcm sorang tu ... bawak gi opis, pastu rasa rugi plak ... ish ish ish ... *jeling pak deo* Rupanya, aku rindulah dengan member2 sereban ... delinn, dit, joe, dee, arc, LB, yam, ima, limah, acoq, angah, zura, alang, kong, par, deo, anne, puteri, wak, AM, AY, elf ... dan yg lain2 lagi. ada tak yg aku biasa chat, nama tertinggal? ha, sila ke depan suarakan rasa ketidakpuasan hati anda ... tapi, aku x keseorangan rupanya ...angah pon bz sokmo ngan mtg, LB pon begitu.... hmmm .. i missed those days masa aku full time jaga tag, ragging taggers baru .. maksud aku, aku tgk aje, limah tu yg ragging. huahuahuaaa!!! TABIK LIMAH!!!!! Ok lah! hopefully ada lah sesi mini gath lagi. Gue kayaknya udah Kangen banget ama loe ols Sih!


*... and that something, can never be mine ...*

olololo..ciannnnn!

4 comments:

  1. Anonymous3:19 pm

    wah wah! baru kenal ming dao minggu lepas kot! huhu.. nk jugak kek oren, bwk dtg ofis ye minggu depan! :)

    ReplyDelete
  2. Anonymous5:38 am

    aku ikuti dari jauh jer...
    wakame

    ReplyDelete
  3. aku pun rindu, walaupun aku saban hari melepak kat tag. Aku rindu nak melepak di luar tag, mengopi dengan korang.

    Anyway, meks vangga sebab nama meks yg 1st disebut dulu, menandakan ko rindu lebihhhhh dengan aku ekekekkekeke *mode memperasankan diri*

    ReplyDelete
  4. Anonymous9:41 am

    Fara...........

    Aku pun rindukan ko jugak...lapang2 kan lah dada..dan masa masuk tag..pssttt ko tau..tuu org Sintok tu..asal rindu..turun KL hehhehe serupa tak payah pindah dok Utarakannnn...wkakakaka

    Ahkak Limah,

    Nota Kaki : Abg Wakkkk I pun rindu kan U jugakkkkkk

    ReplyDelete

Popular Posts