Tuesday 4 November 2008

My Boy

pic credit to aunty mauze



Idlansyah will be 9th mos on this 11.11.


Tak macam Lydia, dia ni susah makan ubat. Dah agak lama dia kena selsema and doctor salu kata kena habiskan antibiotic, tapi setiap kali kasik, sure dia muntahkan balik ... so, aku pun give up and stop bagi ...


Few days lepas, ada kuar mcm nanah dari telinga dia ... bawak jumpa doktor ... katanya kena infection, sbb kahak yg tak keluar ... OMG, baru aku tau betapa lah aku silap tak habiskan antibiotic tu ... so skang ni, mmg aku paksa jugak .. bila dia muntah, aku masukkan balik ... berjayalah jugak lama2 dia pun dah give up kot nak muntah ... :-)


Dia baru mula merangkak, dan dah few times berjaya duduk sendiri ... seronok aku tengok ... meragam pun tak de la sangat ... cuma kalau aku balik kerja, mmg tak de can le nak buat benda lain .. asyik nak kena melekat dengan dia jek ... seronok jek rasa bila anak2 nak dekat mcm tu kan?

No comments:

Post a Comment

Popular Posts