Monday 30 June 2008

Monday's update



idlan dah pandai meniarap ... :-) dahi dia mmg ada kerut gitu ... ala2 Luke Perry gitu kan ... huhuhu!



Aku demam ni ... kepala berat, tapi malas nak amik MC ... bila sampai office, tuh dia, ramai giler cuti .. ada yg MC, ada yg book off, ada yg mmg cuti ... and trainig to agents still going on .. terpakse le i ols jadik facilitator bidan terjun lagi sekali ... this time different batch ... huhuhuu ... ngan pening2 gini .. adeh! tatau apsl tetiba demam gini, maybe sbb aku berembun last Friday kot ..



Ada farewell dinner utk one of senior colleague aku ... buat kat Cheng Ho Restaurant milik Amy Search tuh ... aku memula tak plan nak join sbb malam kan, kalau pasal kerja boleh le aku balik lewat, tapi bila bukan pasal kerja, aku guilty nak balik malam2 gitu ... tapi, lepas aku tanya hubby, dia kata pg le sbb Feruz nih kan orang2 lama, macam le aku jugak .. so tak baik le ignore the dinner for him ...



mmg nasib baik aku join .. sbb, rupanya ramai tak available, ramai couldnt make it for the dinner .. kesian feruz ... tapi apa nak buat, sbb short notice kot so masing2 dah ada plan sendiri ..

cuma 10 ppl joined, but SANGAT MERIAH itu dinner ... gila babeng punyer meriah .. Food pun SEDAP! ... restoran dia simple aje ..but very practical lah!! lepas dah makan2 semua, its already 10 kalau tak silap ... masa nak kuar tuh, nampak le Amy was having dinner kat situ gak .. :-) bersihnyer muka dia ... ingatkan nak amik gambo tapi staff dia kata tunggu la lepas dia habis makan ... idok le kami nak tunggu so kami pun kuar je lah ..



memandangkan aku menumpang, maka terpaksa gak le aku follow dorang melepak plak kat kedai mamak sebelah Cheng Ho tuh ...huhuhuhu ... then, at about 11 barulah gerak balik ... Hopefully Feruz berjaya dalam karier ditempat barunya itteww ... we're gonna miss u bro! sebab dia nih pemeriah office ngan lawak2 kering dan laser2an nyer ittew ahaksss ...



Satuday Sunday aku spent at my MIL .. hujan lebat giler, so tak dapek nak tgk Sol bertunang ... its OK Sol, kawen nanti i ols akan saksikan .. ekekeke!
later!

1 comment:

  1. tandanyerrrr kak fara takleh benti! air freshener pon tak ijinkan

    ReplyDelete

Popular Posts