Wednesday 24 October 2007

Sedikit Pembetulan

ohh aku nih baru je baca update delinn .. memula aku nk kasik komen kat dia jek , tapi last2 aku kata better la aku komen as another entry ...

wakakakaka! gilosh betul lahh .. memang lah kemain aku poyo dok diskas ngan dorang bab nak berGEGAR tuh ... saja lah kannn .. aku nih nk mewujudkan rasa excited dalam diri aku nih ... konon2 nya lah aku nk ke kedai make up bagaii ... kosser .. aku tau takkan menjadik pon, sebabnya, aku mmg tak pernah ke kedai make up so aku agak gentar la kan ... pastu secondnya, sabtu siang tu, aku ada 3 open house yang semuanya jauh2 ... kul 1 start, kat Sepang .. pastu kat Bangi kul 2 ... pastu, kul 6, kat Mantin, bleh?????? dua yg awal tuh leh la aku konsider tapi yg kul 6 tu, adehhh harus mmg x sempat le kan, kul 6 start, kul brp plak aku nak balik? kul brp plak aku nak sampai ke GEGAR??? kalau nak kena DENDA ngan angah yg berbisul tu, datang lah kul 8.30 gitu ... ekekeke takmo ahh .. seram aku membayangkan suara angah yg sentapz, ngan mikrofon lagik tu ... So, aku decide tak pergi lah umah boss aku kat Mantin tu walaupun sedih gak sbb semua pegi and boss aku nih close gak ngan all the team members. tapi, demi GEGAR, aku lupakan semua itu ...


Baju baru aku??? Tak de la mcm yg delinn kata .. bergemerlapan bagaii .. infact baju yg simple plain aje pun .. ngan kaler gelap lagi ... mcm berkabung ler plak adehhh ... so idak ler aku berkilauan yer hadek-hadek.. pembetulan di situ .. ekekekke


So malam itu, aku maintain aku lah ... nothing new .. ekekkee ... tapi aku tetap datang dengan harapan yg sangat besar!!! hendak mendapat lucky draw yg aku dah jampi.. bertemu taggers2 semua!!


:-) Sekian, Salam.

1 comment:

  1. Anonymous10:52 pm

    jgn jampi adiah aku!!!

    DeLinn

    ReplyDelete

Popular Posts