Tuesday 11 September 2007

Servis low class

Aku geram dengan Telekom ni ... sejak aku masukkan line telefon 2 bulan lepas, dah 3 kali cable kena curi, bila kena curi, sampai 2 minggu line tak ada .. and then dorang letak balik cable baru, line ok seminggu, kena curi lagi, tak der line lagi 2 minggu ... mcm tu je lah ... aku tak marah kat pencuri sbb dorang dah mmg kerja mencuri and tak makan ajar punya kan .. kalau makan ajar, tak der la dorang jadi pencuri kot ... yang aku geram ni, telekom ler... dah tau kawasan aku tuh ramai pencuri, buat ler something to improve the security .... invest sekali, utk long term ... urghh ... daripada dok berkali2 pasang cable baru, better la tanam aje cable tu kat bawah tanah ke, sekali invest je ... pelik betul!



Aku geram dengan orang strimix ni ... ok mmg ler aku dah aggree nak signup utk strimix line kat rumah once telefon ada ... so sbb tu terus je dapat line telefon, padahal before nih dah berjanggut aku apply tak pernahnya dilayan ... tapi bila aku kata nak signup strimix, laju je plak datang phone line tu ... so, bila dah ada phone line, laju le org strimix ni kejar kitorang, nak suh install modem segala ... aku dah explain, yang selagi line telekom tak stabil, at least 6 bulan tanpa kecurian mcm ni, aku tak akan install strimix tuh .. ye la, wat rugi la aku bayar kalau lebih lama tak de connection drp ada ... itupun dorang yak paham ... last weekend, dapat poslaju, sekotak modem dihantar ke rumah ... hah!!!! giler ke apa??? aku bengang , terus aku pulang aje modem tuh .. sebelom kena charge ...


HAMPAS ler servis macam ni!

1 comment:

  1. Cuba ko tanya kat telekom ada tak cdma kat area itu. Kalau ada mintak tukar la kalau wayar tepon asyik kena curik ajer.

    Lagi satu kan kita ada kawan kat reban yg blh tolong tengok tengokkan

    Tanya la sama DEOLINN

    ReplyDelete

Popular Posts