Tuesday 7 November 2006

Gegar - Dalam kenangan ...


Ya Ampun, aku tak kira, aku nk gak publish gambo2 aku kat blog aku sebelum aku fwd kat org2 lain .. hhuhuhuuh.. u guys just bear with me ok?? kerana aku tidak akan mengupdate yg lain selagi tak habis mengpublish segala mak nenek gambo hahaha ....

Lin, tu aku dah letak gambo ko yg ayu ... kosser! hahaha!

And those are sampul duit raya yg Lydia dapat drp uncle2 n aunty2 yg baik hati ...

and last but not least .. the suprise of the day .. selain kemunculan AuntyN dan aku wakakaka peace ... adalah sampul istimewa drp Joe Perantau dan Zaidee ...

Tapi, honestly, kehadiran aku hari tu, walaupun aku cakap kat Joe adalah kerana tak mahu kena kutuk oleh dia .. tapi, kebenarannya adalah tidak sama sekali ...

Aku datang sebab aku memang nak datang .. aku datang sebab pengalaman aku drp gath2 yg lepas, aku tau mmg amat rugi kalau tak datang ... dan aku selalu betul dlm hal ni .. :-)

Jadi, walaupun tak ada suprise yg betul2 berharga itu, aku tetap ikhlas datang kerana ikatan persahabatan kita semua ... I teasure u ols!

kad yg bawah, adalah hasil tulisan xoxo yg jauh dimata, tp still sudi menulis nama aku walaupun dia tulis over (patutnya aku erase dulu word tu) ... hahaha ...
 Posted by Picasa

5 comments:

  1. Anonymous12:41 pm

    PEACE!!!!!

    ReplyDelete
  2. Anonymous1:35 pm

    akan datang...selepas gegaran..tsuna..???






    az

    ReplyDelete
  3. tak terkata....dlm hati jeles yg amat sesgt

    ReplyDelete
  4. Anonymous10:39 am

    Yep...kalo yummy ade lagi berGEGAR...hehehhehe

    Anyway, AZ bila lak nak memunculkan diri kat gath?

    ReplyDelete

Popular Posts