Thursday 3 August 2006

Di Kesempatan Ini ...

aku penatlah. aku penat sebab aku banyak kerja lah. itu alasan tak jujur sebenarnya. Yang jujurnya, aku penat fikir apa nak update dalam blog, sejujurnya, aku lama tak update blog sebab aku geram aku pernah tulis panjang2 tiba2 blackout. Sujujur-jujurnya, bila aku nak update blog, boss aku lalu so aku terpaksa bukak window lain so tak jadi nak update, jujurnya aku sebenarnya banyak nak update tapi aku dah kurang skill menulis. Jujurnya, aku rasa susah dah nak menulis blog dengan jujur sekarang ni sebab mcm dah tak privacy.. Haa.. itulah yang sejujurnya .oopss ada lagi.. sejujurnya, time aku tgh menulis, tup2 ada jek kerlip2 kaler oren dok buzzing kat monitor aku..hahahah..kalau tak pun surely aku terleka bergurau senda ngan ayam2 direban....

Next week aku nak ke Sarawak. Tak ada apa2 perasaan pun. excited pon tidak, malas pun tidak. Eh silap, excited pun iyer ... malas pun iyer. Of course la excited sebab nak bercuti2 ... sapa tak suka cuti2 kan? So aku taklah boleh menafikan aku memang seronok nak ke sana. Lagi satu excited sebab gi sana ngan kawan-kawan. Kawan2 sekolah menengah dulu ... masing2 gi bwk anak2 ...

Cuma yang memalaskan aku sebab aku risau sikit2 dengan penyakit tangan kaki mulut tu. Aku berdoa agar segalanya selamat ... and satu sebab lain kemalasan aku ialah dengan ,aku terpaksa let go satu event yang aku tunggu2 sejak awal tahun.

Untuk member chat aku dikala bizi atau tak bizi ahhh .... Selamat Pengantin Baru ... ralat betul aku tak dpt ke wedding dia ni .. geng baik nih kehkehkeh ... Mmg dilema betul tapi terpaksa lah aku berkorban sebab kalau aku nk kansel kan ke S'wak, kesian gak kat kawan2 yg aku dh promise awal2 nk sekali ke Sarawak ... So Bilal Zeta Jones, aku sure ko paham my situation ni kan? and aku tau, ko tau aku sentiasa doakan ko berbahagia di alam rumahtangga .. semoga pengalaman2 lepas menjadikkan ko lebih kelassss dalam menghandle tugas sebagai isteri yang solehah ... dan selamat berhornyhoneymoon lps kawen okayyyy .. kehkehkeh peace!...

Kepada kawan2 lain yang datang ke majlis bilal, korang jangan lupa amik gambo banyak2 ... jeleskan aku ok?? aku tau, sure Delinn si ratu gambo tuh akan tampal kat blog dia gambo2 korang bermeriahan nanti .. so, jgn lupa pakai baju merelip-relip tau ... aku tau, bila aku balik cuti nanti, walaupun aku akan jeles tahap dewa, aku tetap gumbira kawan aku dah selamat ... Insya Allah, in future bila angah ke, Lis ke, yt ke, serindit ke, royce ke, Alangz ke kawen aku datang pakai baju yg merelip2 aku beli utk kenduri Bilal tapi tak jadik pakai .. wakakakakaaa!!!

Aku tak ada apa2 nk diupdate .. weekend aku pun biasa2 aje ... sekadar shopping kemain maklum la dapat bonus oopppsss meluangkan masa bersama keluarga mcm biasa ...

7 comments:

  1. Anonymous3:20 am

    (pasal tak strike semua ayat yg ko tulih tuh?) :-)

    ReplyDelete
  2. Anonymous4:06 pm

    wah mai Pulau Borneo lagi ... selamat jalan-jalan & shopping tak ingat kat S'wak nanti :)

    ~alinlai~

    ReplyDelete
  3. fara..
    dah nak pegi sarawak yerk? Jangan lupa ambik gambor banyak2...camno agaknye berjalan beramai sambil hangkut anak2 tu yerk? Mesti kecoh..hehehehe

    ReplyDelete
  4. selamat merehatkan rohani dan jasmani

    ReplyDelete
  5. sampai hati kau gi sarawak tanpa meninggalkan apa2 entry eh.. sob.. sob.. sob..

    ReplyDelete
  6. fara.. aku bz gilak blog aku pun tak update .. di kesempatan ini aku nak jemput ko dan family ke Putrajaya Equestrian Park dari 17hb-20hb ogos ni.. Ada sukan berkuda. Bawakla kawan2 sure suka anak2 tgk kuda. Admission is free..
    Ikut je signboard ke PICC... depan tu je PEP.
    ni dok bz buat sistem utk kuda la ni.. tsk tsk..

    ReplyDelete
  7. Anonymous4:29 pm

    yuhuuu..

    jujurnya ko fara hehehehehe

    oits dapat bonus, apa lagi? sure akan ada souvenir dari sawak kan? hehehehe

    ReplyDelete

Popular Posts