Thursday 22 September 2005

Sebab dan Akibat

SEBAB aku malas sangat nak puasa awal2 dulu, AKIBATnya aku kena puasa hari ni..

SEBAB rumah jauh sangat dari opis, AKIBATnya kena dok dalam keta lama2..sakit pinggang cukop!

SEBAB dok lama sangat dalam keta, AKIBATnya mula la otak tu berangan - Segala2 benda aku dok angan, dari Perlis sampailah ke Sabah. Penat jugak berangan ni tau..

SEBAB dok berangan jer dalam keta, AKIBATnya aku salu sangat buat silap kat tol - Selalu sangat aku confused bila dah sampai tol, Alamak...nih tol amik tiket ke, tol kutip duit? banyak kali sebenarnya aku dok bagi duit kat tol yg patutnya aku amik tiket ... semalam lagi parah, ada ke aku pi mintak tiket padahal aku kena bagi tiket sekali ngan duit..hampeh tul..otak kat lutut kot.

SEBAB pernah satu ketika aku free gila takder kerja, AKIBATnya aku dok layar internet and found new hobby, bloghopping - dan tak lama after that, start blogging.

SEBAB aku dah kemaruk plak ngan blogging, AKIBATnya aku dah malas plak wat kerja walaupon ada kerja

SEBAB aku takder apa nak distory, AKIBATnya aku pon tulis la apa sebab2 aku dapat akibat2 nih.

*akuyangtengahpeningdengantulisanakusendiri*

4 comments:

  1. Hehehe .. sebab dan akibat ekkk ..
    Ok la tuh. Sebab tak larat mata nih nak angkat dah itu pasal pegi blog nih. Sure ada citer menarik :D

    ReplyDelete
  2. yeah..u got it absolutely rite bebeh

    ReplyDelete
  3. SEBAB kau taip AKIBATnya aku baca...
    AKIBAT kau taip SEBABnya aku nak baca...
    eh aku pun rasa nak pening la...
    Aku rasa kau perlukan SEBAB AL la.. untuk dapatkan AKIBAT rehat..

    ReplyDelete
  4. Fara... apsal link ija jadi idzareen tu? actually idzareez laa...

    ReplyDelete

Popular Posts