Wednesday 28 September 2005

kenapa aku sedih bila aku patut gembira?

. . .

Aku agak busy nak berpindah opis nih. Dalam bz2 tu, sempat gak la chat ngan member2 opis...so kan semalam aku post entry yang kata blog aku ada something wrong ngan html format dia...so aku as usual la, kaunter pertanyaan aku ialah mr Jibam , so dalam pada chat2 kat YM tuh, ni adalah antara yang keluar...

. . .

.
.
.
jibam70: hahaha

Fara : ko x sedih ke nk berpisah ngan kitorang (esp. aku) hahahahha

jibam70: hahahahaha aku gumbiraaa hahaha

Fara : err....sebenarnya aku yg patut sedih kan?

Fara : no more goreng pisang, no more domino's, no more pizza hut... fuhh nih nk kena tulis dalam blog nih, tajuk dia. ... 'kenapa aku sedih bila aku patutnya gembira...' fuhh cayalah aku

jibam70: ermm..aku pun sebenar akan rindukan 'ah ko' 'ish kau ni' keh keh keh keh' dan suara sumbangan darisebelah sana nanti hehehe...

Fara : sat aku nk install firefox..hope lepas nih semua jadik okke!

jibam70: key

Fara : dah install

Fara : tgh test try cuba

Fara : weh sama jer la beb

jibam70: alamek

.
.
.
so mr jibam, tu lah kan aku dh kata, ni spesel tuk ko niii...dalam ni aku nk rakamkan jutaan terima kasih , toce, arigato, tengkiu, syukria (kalau nk bahasa jepun ngan france, kena tanya mrsmadie, atas kemurahan hati ko belanja kitorang (aku) la ek? mudah mudahan bisnes online ko lebih maju dan maju dan maju lagik! err.. sesekali, bwk2 la hantar delivery man naik moto tu ke tgkt 31 sana!!

sukses ya!

2 comments:

  1. tocey tocey.. ish aku ni, camna aku yg rock alternatif ni boleh terharu plak ni..hehehe.. korang ni, nomat betul la..(skit2 pindah)x2...err.. pisang goreng takde delivery man la...

    ReplyDelete
  2. Anonymous9:51 am

    aduh fara, baru hari nih dapat masuk ur blog...

    ReplyDelete

Popular Posts