Friday 10 June 2005

Yeahooooooooooo!!

yeahooo!!! diam tak diam, Jumaat dah hari ni...fuhhhhh... Sabtu la hari yang paling ditunggu-tunggu (oleh aku) .. ada banyak sebab .. banyak sangat (sampai aku sendiri tak bleh nk recall).
Pertama, esok cuti..yezzerrrr...aku cuti, husband cuti, so means ada la masa nk main2 ngan anak, nak lepak2 kat umah, nak siram2 pokok bunga (yang dah hampir layu)

Aku ingat esok pagi2 nk rebus spaggetthi so that buleh makan ngan kuah yg baru beli dari member ofis (err..bukan la tak buleh buat sendiri..cuma, kena la tolong business member...he he he..percayalahhhhhh!!)

Then lunch nk mkn kat luar sambil bwk lydia window shopping (walaupun yang tergedik2 nk window shop tu mak dia) ..

Then balik petang, relax2 depan rumah tgk kehijauan rumput (yang mungkin dah terjerit2 mintak dipotong, di trim)..

Then malam, goreng2 kopok yg member opis belikan dari Ganu (thanks KM - daun keladi..), and ready forrrrrrrrrrr...

"Menuju puncak, gemilang cahaya...bla bla bla..di AKADEMI FANTASIA!!"

Siapa kata aku tak demam? he he he... silap la kan.. sejak kemasukan semula mawi, aku lag penonton setia AF saban malam (kengkadang skip gak) tak tau la apa yg Astro dah jampi kat program ni, tapi jarang sekali aku berani utk missed realiti TV paling popular kat malaysia nih..aku takmo komen byk pasal tu lah, sbb komen lebih2 bukan ada org baca hehehe....kalau nk describe AF in 4 words..

"Kontroversi, Keuntungan, Keseronokan, Kekecewaan"

No comments:

Post a Comment

Popular Posts